קבלן שיפוצים רשום

מרביתנו עורכים שיפוצים בבית מידי שנה ואנו עושים זאת על ידי פנייה לבעלי מקצוע מתאימים. לא מזמן שמענו בחדשות על קבלנים אשר הבטיחו ללקוחותיהם על כך שיעשו עבודות ריצוף בשרון בביתם תוך חודש ימים ודרשו מקדמה גדולה לצורך העבודה, הלקוחות התמימים שילמו מחוסר ברירה וכעבור כמה ימים הקבלנים נעלמו. כאשר שמענו על כך הצטערנו נורא משום שאם אותם אנשים היו עושים כמה פעולות פשוטות הם היו יכולים למנוע את העקיצה הזו. הסטטיסטיקה אומרת שאחד מתוך 10 ישראלים נעקץ מידי שנה על ידי קבלנים, אם אתם לא רוצים להיכנס לסטטיסטיקה הזו המשיכו לקרוא את המאמר.


קבלן שיפוצים רשום

הלב שלנו פשוט נשבר בסיפור ששמענו בחדשות, אך כדי שהסיפור הזה לא יחזור על עצמו שוב ושוב אנו יכולים לעשות מספר דברים כגון: בדיקת תעודות הקבלן, קבלה ועוד. הדבר הראשון שאנו צריכים לעשות בעת הזמנת קבלן שיפוצים רשום הוא לבדוק אם הוא מופיע ברשימת הקבלנים המורשים המופיעים במדינה. נוכל לעשות זאת על ידי פנייה ישירה אליו ולבדוק אם הוא מבין בכלל במה מדובר, אם הוא לא מבין אז הוא כנראה לא רשום. הדבר השני שנוכל לעשות הוא לבקש קבלה. במידה והבאנו לו מקדמה גדולה אז אנו צריכים לבקש קבלה על כך.


קבלן שיפוצים רשום


המון קבלנים ופועלים עובדים ללא קבלה ועניין זה משתלם לשני הצדדים, משום שהקבלן מרוויח מכך שהוא לא משלם מס וגם אנו משום שהקבלן מוריד לנו מהמחיר הסופי משום שהוא לא זקוק לשלם מס. קבלנים כאלו מרמים את המדינה אז איך הם לא ירמו גם אתכם?


קבלן שיפוצים רשום


יש לזכור שאנו צריכים לעשות את הבחירות שלנו באיטיות ובחכמה כך נוכל למנוע את העוקץ הבא.